Mi is ez a garancia pontosan?
Hiszünk abban, hogy a Sendia termékek nem csak árban, hanem minőségben is kiválóak, ezért egyedi garanciát vállalunk.
Nincsenek rejtett hibák vagy gyenge anyagminőség. Amennyiben a weboldalon megrendelt termék nem megfelelő minőségű, abban az esetben mi saját költségünkön futárt küldünk a termékért, hogy visszahozassuk tőled átvállalva a vásárlástól való elállás esetén fellépő többletköltséget és a teljes vételárat visszautaljuk számodra.
Hogyan érvényesíthetem a garanciát?
A termék átvételét követő 24 órán belül e-mailben egy fotó mellékelésével kell jelezned a minőségi hibát.
Mennyi idő alatt kapom vissza a termék árát és a szállítási költséget?
A hiba jelzése után 5 munkanapon belül elhozatjuk tőled a hibás terméket és a raktárunkba történő visszaérkezésétől számított 2 munkanapon belül visszautalunk Neked. Ez a folyamat általában maximum 10 munkanapot vesz igénybe.
A garancia helyett kérhetem a termék cseréjét is?
Természetesen igen. Ez esetben is csak jelezned kell ha nem megfelelő minőségű a termék, mi pedig díjmentesen küldünk Neked egy újat.
Mi értünk minőségi hiba alatt?
Gyártásból eredő anyaghibák, szálhibák, hibás anyageldolgozottság.
A minőség garancia nem érinti a fogyasztót megillető egyéb jogokat, ez csupán egy többlet vállalás!